Nyårslista 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag fick en bäställning på en teckning åt en bekant, ritade av två av hennes hundar. Det var första gången jag fick betalt för något som jag har ritat!

Har du några nyårslöften?
- Det klassiska, jag ska börja träna och gå ner i vikt. Denna gången kommer jag dock inte undan för Johanna och jag ska börja gymma och hon ska hjälpa mig och se till så att jag inte ger upp! :)

Bästa köpet?
- Det bästa köpet (till mig själv) blev helt klart min ögonskuggspalett, den har blivit väl använd!;)

Vilka länder besökte du?
- Jag har inte lämna Sverige en enda gång.

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Klaga, jag har en tendens att klaga väldigt mycket trots att jag har så mycket att vara tacksam över men ibland blir jag helt enkelt så less på att må dåligt och då blir det svårt att tänka positivt.

Bästa minnet från 2013?
- Husvagnssemestern med Mattias, mamma och pappa var underbar, vi hade så mysigt och roligt med alla sena kvällar i husvagnen och vid sjön.  
  Självklart har jag fler bra minnen och min fina Mattias tillhör dom allra bästa, Sommarkvällarna med Mattias, Hanna och patric har varit awesome och första gången jag var på krogen var underbar, jag hade så jävla roligt!  - Mattias gör mig så glad och jag kan knappt vänta på att få skapa fler fina minnen med honom och alla andra fina människor!:D 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Att allt äntligen börjar gå bra för mig, det går bra i skolan och jag trivs så bra med att vara bosatt hos min älskade pojkvän och hans familj.
  Det gäller verkligen att omringa sig av fina människor som stöttar och bryr sig om en och det gör jag verkligen, mina nära och kära gör mig alltid så glad!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Det är en svår fråga eftersom jag har lika lätt att gråta som jag har att skratta, dock måste jag nog säga att detta året har varit bättre och jag har varit gladare!

Favoritprogram på TV?
- Geordie shore och paradise hotel måste jag säga.

Är det något du saknat under 2013?
- Det hade varit underbart om det hade varit fler fina dagar under sommaren och ändå bättre om vi också hade haft rikligt med snö just nu.  Det finns även någon som jag har saknat, min fina mormor. Gud vad jag har saknat henne!

Vad ser du mest fram emot med år 2014?
- Att skapa nya, fina och roliga minnen!


Kommentarer
Postat av: Paulina Suonvieri

SV: H&M kommer komma ut med liknande byxor inom kort! Dem är mycket snygga! :D

//paulinasuonvieri.blogg.se

Svar: Ååh vad roligt att höra! Hoppas dom är lika fina!:)
Emma

2013-12-28 @ 10:19:13 / URL: http://hundredkitchenstories.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh fin blogg!! :)

Svar: Tack, vad roligt att du gillar den! Den finns att följa på bloglovin!;)
Emma

2013-12-28 @ 18:38:22 / URL: http://www.nattstad.se/amandas%C3%A4%C3%A4v

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!