Tredje advent,

Tredje advent är nu här men snön försöker att smyga sig bort, det är så blött ute och snön håller på att tina bort. Jättetråkig, jag hoppas verkligen att det hinner vräka ner lite snö nu innan jul. Inte långt kvar nu!

Jag har precis gjort en inköpslista inför imorgon iallafall, ska till tandläkaren i Hudik så mamma och jag tänkte åka några timmar i förväg så att vi kunde julhandla lite!  Kanske det blir en liten julklapp till mig själv också, beroende på hur snäll jag är och hur mycket pengar jag har kvar under slutet av dagen. Inte ens jag vet vad jag ska få eller om jag ens ska få något!;)

Kommentarer
Postat av: Mary

Hoppas det kommer finnas kvar snö till jul :)

Svar: Det hoppas verkligen jag också, är det snö där du bor? :)
Emma

2013-12-15 @ 21:07:37 / URL: http://maryphoto.blogg.se
Postat av: Felicia

Här har vi knappt någon snö alls, bara några futtiga högar här och var. Allt har smält bort, jättetråkigt! :(

Svar: Men uscha, ja det är jättetråkigt. Det ska vara snö på jul och nyår, annars är det inte rätt!:o
Emma

2013-12-15 @ 22:32:46 / URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!