En blogglista såhär på kvällen,

10 saker jag tycker om:
När jag somnar och vaknar brevid Mattias.
Att rita.
Musik, jag älskar att sjunga och dansa.
Mina bra dagar, då jag slipper all ångest och den skit som den har med sig.
Kramar, jag älskar att kramas.
Att få höra att jag älskad och att jag betyder något för någon.
Mina nära och kära.
Sommaren och allt som hör till.
Att knäppa kort.
Smink.

9 saker jag tycker mindre om:
Min panikångest.
Att jag inte kan leva mitt liv fullt ut som jag vill pga mitt psyke.
När jag känner att jag svikit mig själv eller någon annan.
Åska, blixt, regn och allmänt mörka dagar.
Mörker.
Brist på pengar.
Segt internet/internet som inte funkar.
Att jag ser så dåligt utan mina glasögon.
Att jag tappat kontakten med många vänner.

8 bloggar jag läser:
Hanna
Josefin
Hannaek
Pim
Hemlig identitet
Emma
Hofh
Ella
(och massa fler)

7 saker jag vill göra i framtiden:

Slippa min panikångest och få leva mitt liv fullt ut.
Jobba som fotograf på en tidning.
Gifta mig, skaffa familj.
Tatuera mig.
Ta en teckenspråkskurs.
Ta en smink kurs också.
Skaffa en dvärgget och/eller minigris.

6 serier jag tycker om:
The vampire diaries.
Greys anatomy.
Veronica mars.
One tree hill.
House.
21 Jump street.

5 saker jag är rädd för:
Döden. Både att jag ska dö och att någon mer jag bryr mig om ska dö.
Att jag aldrig ska bli fri från min panikångest och inte kunna leva mitt liv fullt ut.

Djur (jag skriver djur eftersom jag är rädd för de mesta, allt från spindlar till björnar)
Att bli lämnad/att vara ensam.
Vatten.

4 ord som beskriver mig:
Konstig.
Tänkare/grubblare. (kan inte förklara bättre, jag har alldeles för mycket tankar)
Kärleksfull.
Snäll.

3 saker jag ser fram emot:
Sommaren.
Fler mysiga stunder med Mattias!
Den dagen då min panikångest försvunnit helt.

2 snygga killar:
Mattias Lundén.
Dodi.

1 bra låt:
I do not love you - Ron pope.

Kommentarer
Postat av: LinnCornelia

Superfin blogg har du!
Är allt bra med dig idag?
Kram

Svar: ååh tack!jodå helt okej!
Emma

2013-02-13 @ 11:22:01 / URL: http://feys.blogg.se
Postat av: Linn

Hej! Såg att du ville lära dig teckenspråk :) Hur kommer det sig? Jag själv är hörselskadad och har tecknat sen födseln så jag vart lite nyfiken :)

Svar: Hejsan! Jo jag skulle vilja det för att min syster har down syndrom och de har fått mig att bli intresserad av teckenspråk och att kanske i framtiden bli personlig assistent :)
Emma

2013-02-18 @ 20:32:54 / URL: http://nattstad.se/linnwikstromlarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!