Gissa om jag blev glad!

De finns faktiskt anledningar till varför ja varken bloggade igår eller idag.
Igår så sminkade jag mig direkt när jag vaknade och gjorde inte mycket alls förns på kvällen men de knas mot så de slutade i tårar. Jag städade hela mitt rum, dansade skrek/sjöng och gjorde allt jag kunde för att hålla alla tankar borta istället.
Idag därimot så vaknade jag av att Mattias ringde och frågade om han fick komma, självklart fick han de så jag och mamma stack fram på byn, fikade hos syster, handlade lite på affärn och sen när vi kom hem så dök mattias upp och gissa om jag blev glad(a) Linn och Emil kom också hit ett tag under kvällen också så de va roligt^^  
Nu ska vi äta kvällsfika iallafall och sen ropar kuddarna efter dubbeldejt så vi ska göra oss iordning för den;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!