Tisdagen den 19 Februari,

När vi satte oss ner och började prata på bup så började tårarna komma en efter en och de fortsatte så tills vi var klara. Mamma stack till Jessica och jag stack till Mattias, han kramade om mig och det gick bra men sen frågade han hur de hade gått idag och då berättade jag som det var. Han höll om om mig och pussade mig i pannan och då kunde jag inte hålla mig, tårarna spruta och de fortsatte dom och göra hela tiden jag var där och sen en bra stund i bilen påvägen hem. - Jag grinade så att Mattias fina mamma också börja gråta för att hon tyckte så synd om mig, hon kramade om mig så vi grinade båda två. Men de va skönt att få träffa dom!

Jag köpte iallafall en kalender idag(satte mig och hjärtat på framsidan) och sen hade jag och Mattias även alla ♥-ans dag så ja fick massa gotta och det fick även han + en nalle och ett kort,
Mina ögon är alldeles röda och dom gör så ont, har grinat så mycket idag.

Kommentarer
Postat av: Malin Jonasson

Skickar en kram från en annan ledsen tjej! Vad det än är, hoppas det ordnar sig...

2013-02-19 @ 23:10:23 / URL: http://jonasson-malin.blogspot.com/
Postat av: Amanda 18år & mamma till Lilly-Lee!

Hoppas det känns bättre nu i efterhand, att det är någon nytta! Vet själv att det kan vara otroligt jobbigt på dessa samtal..
Snygg header :D
Sv: tack snälla:-)

Svar: Ja de är skönt att vara där och prata, ja behöver deras hjälp fast de e väldigt jobbigt!men tack va glad ja blir!:D
Emma

2013-02-20 @ 15:31:27 / URL: http://awahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!