10 saker du kanske inte visste om mig,

1. Jag är inte döpt.
2. Jag hatar hissar.
3. Jag skulle vilja gå en teckenspråkskurs.
4. Jag älskar att kramas.
5. Jag har vägrat kolla på filmen 2012 just pga att om jag hade kollat på den hade ja
inte kunnat slappana av förns 2012(året) var över och jag visste att det inte skulle hända.
6. Jag har svårt att förstå mig på människor, det spelar ingen roll vad man har
för kön för jag förstår mig verkligen inte på folk ibland.
7. Jag tycker om att vara själv(inne på rummet) men någon måste
alltid vara hemma för ja kan inte vara själv.
8. Förutom sverige så har jag bara varit i Norge.
9. Jag har lättare att säga vad jag inte är rädd för än vad jag är rädd för eftersom jag
är rädd för de mesta haha.
10. Ibland saknar jag verkligen att gå i skolan.


Kommentarer
Postat av: Elina Meuller Photography

sv: Tack så mycket! :)

2013-01-17 @ 19:50:58 / URL: http://meullerphoto.blogg.se
Postat av: Victoria

Vad kul jag skulle ockå vilja kunna teckenspråk, ja kan bara lite av det engelska teckenspråket ... men roliga saker du berättade om dig själv ! :D

Svar: Ja jag tycker de är roligt, jag kan alfabetet på svenska teckenspråket och sen lite små saker ^^ååh tack! ^^
Emma

2013-01-18 @ 00:56:50 / URL: http://jinxedv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!