Kolakakor och drakar,

Igårkväll blev ja å mattias så jävla sugen på nått så vi gjorde kolakakor, receptet hittar ni HÄR!!
Dom tog fan slut lika fort som de tog att baka dom haha,  Jag har även hållt på att rita på mattias arm nu i helgen och ja blev faktiskt nöjd med draken:o


- Imorse klev ja iallafall upp tidigt som fan och tro mig, de va jobbigt som fan. Jag sa hejdå till Mattias sen när han hade åkt så gick jag och la mig igen, somnade som en stock och sov till strax efter ett. Duschen blev min bästa vän efter att jag hade klivit upp och nu kollar jag på fringe med pappa^^



Kommentarer
Postat av: Isabelle Ivory

Älskar kolakakor när dom precis varit i ugnen, dom är så varma och mjuka :3
kram

Svar: Ja verkligen, as goda!!! :o :D
Emma

2013-01-14 @ 18:53:03 / URL: http://tonarshjarta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!