Min dag,

Inatt när jag skulle sova så kändes de som om någon tryck på mitt bröst och upp mot min hals, fick svårt att andas, ont i magen och sen började hjärtklappningarna.
- Efter ett fåtal timmars sömn så vaknade jag imorse och gjorde mig iordning, jag hade fortfarande ont i magen men kämpade vidare och hoppade in i bilen med mamma.. Tårarna börja trycka på tills jag inte kunde hålla dom inne längre men jag fortsatte att kämpa, vi kom fram till bup och där började tårarna igen men de kändes bättre efteråt. 

Efter bup så stack jag till mattias, alltid lika trevligt att åka till han för han och hans familj får mig att känna mig så välkommen♥  Vi myste och kollade på tv, kvällen fortsatte med att han lagade mat(bilden) och sen satt vi och kollade på massa bilder från när han och hans syskon var mindre haha så jäävla söta!



Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Nice blogg du har :) Kramisar Carro

2013-01-16 @ 11:32:37 / URL: http://quiethell.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!