Vem fyller år idag?

Tack. Tack för att du är den du är, du är underbar på alla sätt och vis,
Du gör mig hel, du gör mig glad och du får mig att må bra.

Du och jag har delat både gråt och skratt man vet aldrig vad framtiden har att bju på men jag håller alla tummar och tår och hoppas att vi får många år. Vi behöver inte göra något speciellt.Du får alla stunder att kännas speciella, om vi så bara ligger och kramas och kollar på film. Det räcker, jag önskar mig inget annat.
Mattias Lundén GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.. ja hoppas att den blir awesome, jag hoppas också att du blir glad för de du ska få av mig, annars behåller jag det själv;)
Jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: haha tycker du gör rätt i att sno det av henne;)
För det är så sjukt roligt, liksom man tränar och har roligt på samma gång, kan det bli mke bättre:o?

Svar: ja men precis, de kan inte bli mycket bättre;)
Emma

2013-01-31 @ 10:36:04 / URL: http://rossanatiidblad.blogg%2Cse
Postat av: Lovisa

tusen tack!

2013-01-31 @ 19:08:17 / URL: http://www.emmaalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!