Hemma än en gång,

Jag är hemma idag efter 8 nätter hos hjärtat. Jag har haft det så fruktansvärt underbart!
Jag ville vara kvar men har haft stora humörsvängingar dom senaste dagarna på grund av mensen så jag har grinat och surat. Tyckte synd om Mattias så mamma kom och hämtade mig idag men innan vi åkte hem så stack vi ut på Ljusdal och handlade lite plus att vi stack och fikade alla tre❤ 

- Igår hörde iallafall Fredrik av sig till Mattias, dom var sugen på att spela fotboll så vi gick dit. Jag och Miranda satt och pratade fram till att grabbarna ville åka och bada, lite vollyboll blev det innan dom slängde sig i vattnet. Det var faktiskt första gången jag var på Nore och de är då inte sista gången, det var jättefint där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!