Solen går upp för kärlekens skull,

Tänk om jag ändå kunde sätta ord på min kärlek till dig.
Jag är en komplicerad och svår människa. Jag vill vara spontan och kunna vara den jag verkligen är men min ångest sätter stopp för så otroligt mycket..  Att ständigt måsta kämpa emot mig själv är jobbigt och många gånger förstår jag mig inte på mina egna känslor och tankar. Jag har av den anledningen väldigt svårt att förstå hur du orkar med mig eftersom jag knappt orkar med mig själv, du är värd den bästa!

- Du är värd någon som du kan vara spontan med, någon som du kan skapa otroliga minnen med.  Jag försöker verkligen att kämpar mot min ångest och med din hjälp kommer jag att fortsätta. Jag vill vara den som du kan vara spontan med och jag vill vara den som du skapar alla minnen tillsammans med.  Så länge du vill vara min så kommer jag alltid stå vid din sida.  Jag hoppas att jag gör dig minst lika glad som du gör mig, Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: erika

tack snälla :)

Vad fint skrivet, detta kallas äkta kärlek :)

Svar: :)Tack så mycket!
Emma

2013-06-27 @ 19:35:10 / URL: http://www.minimini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!