Kärlekslista,

Är du i ett förhållande? Jajjemen!
Har du kysst någon idag? Jag har hunnit pussats massa idag, Skulle vilja vara kvar och fortsätta pussas, får inte nog av honom och hans kyssar!
När går gränsen vid otrohet? Att flörta och grejer sen att bara tänka tanken "hade jag vart singel så hade jag kysst henne/honom" är fel enligt mig.
Är du romantisk? Jag måste erkänna att jag är lite romantisk enligt mig!
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Omtänksam, charmig, rolig, snygg och lika fin på utsidan som insidan! 
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Oj jag vet inte, de är nog något som Mattias skulle måsta svara på :o
Vad är viktigt i ett förhållande? Att man respekterar varandra och stöttar varandra, har roligt ihop och påminner varandra om hur man känner för varandra
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Massor, Man ska kunna skratta och gråta tillsammans!
Har du lekt med någons känslor? Nej!
Länge höll ditt längsta förhållande? Har min längsta nu (6 månader och 11 dagar)
Hur länge var ditt kortaste? två dar, inget jag ens kallar för ett förhållande men..hahah
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Har de så bra med min fina Mattias, kan inte tänka mig att vara utan honom(a)
Är du en bra pojk/flickvän? Jag tror det och hoppas det, jag är ärlig och älskar att få gosen att skratta!
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? My love!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Pappa var 28 och mamma 26, Dom har varit gifta i 25 år iår :D
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? De tror jag, bara jag verkligen kände att människan i fråga verkligen ville vara med mig och att jag kände att vi verkligen skulle stanna tillsammans.
Bästa raggningsrepliken? Hahah de finns förfan inga bra raggningsrepliker.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Mina två favoriter, pappa och mattias!
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Jag kan inte tänk den tanken, jag skulle gå sönder. Jag skulle må så fruktansvärt dåligt, jag skulle förfan gå av!
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Det vill jag, vem skulle inte vilja vara med den människan man älskar resten av sitt liv?
Vill du ha barn? Verkligen inte nu men någon gång kanske!
Blir du lätt kär? Nej de kan jag inte påstå, att gilla någon är lätt men att bli kär de tar tid!
Vad faller du för? Ögon och personligheten, Men jag älskar också människor som har lätt till skratt!
Vad är det mest avtändande du vet? Osäkra människor, som bara trycker ner sig själv och aldrig kan ta åt sig av komplimanger.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Det är väldigt viktigt annars kan man inte umgås ju, man måste kunna hitta på saker!
Har du en “utseendetyp” hos killar? Lång och smal med fina ögon, de gillar jag!
Är kärlek allt i livet? På många sätt är det de. Kärlek är så mycket, innom familjen, till vänner och till sin kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!