10 Oktober,

Nu har jag verkligen varit dålig på att blogga, ska verkligen bättra mig.
 När Mattias hade slutat skolan så åt jag lite mat och sen gick vi ner på Ljusdal. Jag inhandlade lite smått som jag behövde och sen kollade jag runt efter någon tröja men det fanns ingen i min prisklass som föll mig i smaken.
#Fattigstudent.   Vi gick iallafall in på Finess och tog en fika, jätte mysigt verkligen❤  Träffade på lite folk när vi var där nere också, jätte trevligt!

- Jag älskar att umgås med min fina Mattias, blev så glad att han ville följa med mig ner för att handla. Min fina! Ingen kan förstå hur mycket han betyder för mig, ingen kan förstå hur mycket jag faktiskt älskar honom!!


Kommentarer
Postat av: Malin Jonasson

Du/ni är ett levande bevis på att hittar man rätt så är kärleken det bästa man kan ha.

All lycka till er i framtiden!
Kram

Svar: Ååh vad glad jag blir!! Kärlek är så otroligt viktigt och då spelar det ingen roll om det är kärlek inom familjen eller till sin partner!
Kramar!
Emma

2013-10-11 @ 14:10:58 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!