5:2 Dieten,

Jag har varit jätteosäker angående 5:2 dieten tidigare men sen min mamma började så har hon gått ner kring 4 kilo hon också så jag kände att jag vill ge det ett försök.    - Som dom flesta vet så går denna dieten ut på att du får äta upp till 2000 kalorier alla dagar i veckan utom två dagar då du bara får äta 500 kalorier(fasta-dagar).

 Jag har mina fasta-dagar på tisdagar och torsdagar så idag är min första dag då jag bara får äta 500 kalorier, än så länge går det jättebra!   Någon annan som prövat på/håller på med 5:2 ? :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer G. Sassi

sv: Nej det gjorde faktiskt inte ont. Men man var däremot nervös ifall man gör något fel hahah men allting gick hur perfekt som helst :)

Svar: Ja de förstår jag!:o Tur det iallafall, du pass med det!:)
Emma

2013-10-22 @ 21:04:25 / URL: http://nattstad.se/jennifeersassih
Postat av: Mariama

SV: Tack! :D
så fin blogg du har!:)

Svar: Inget att tacka för!:)ååh tack så mycket!:)
Emma

2013-10-22 @ 22:23:40 / URL: http://MariamaMbye.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!