Gratis är gott,

Jag har faktiskt haft en riktig anledning till att bloggningen har varit usel, har inte haft någon tillgång till internet på några dagar faktiskt.  Mitt hjärta har varit sjuk hela veckan iallafall - vaknade natten mot tisdagen av att hela sängen rörde på sig, trodde först att det var jordbävning men det var min stackars älskling som frös så att hela sängen skakade. Har tyckt så synd om honom hela veckan:(   Han känner fortfarande av febern men han följde med mig hem idag ändå, min fina❤ 

Mamma skulle ändå ner till Ljusdal idag så hon hämtade upp oss samtidigt.  Innan vi åkte hem så tog hon med oss till kinaresturangen och bjöd på lite mat(a) Gratis är gott!;)

Kommentarer
Postat av: Bella Och Louise

så otroligt vacker! drömutseende <3

Svar: Men gud, du är vacker! Dom där bilderna var ju inte ens särskilt bra:o
Emma

2013-10-20 @ 17:02:56 / URL: http://bellaochlouise.com
Postat av: Bella Och Louise

joooo super fina! alla dina bilder på bloggen är super fina <3

Svar: Ååh tack gulledu, desamma! :D
Emma

2013-10-20 @ 18:09:21 / URL: http://bellaochlouise.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!