Lov,

Imorse när jag vaknade så kände jag mig jättetrött, Mattias hade sån tandvärk inatt så han sprang upp och ner så jag kunde inte riktigt slappna av eftersom jag tyckte så synd om honom och ville hjälpa honom på något sätt.
Först har han varit förkyld i över en vecka med feber och grejer och när det väl har gått över så får han tandvärk så han inte kan sova?! Min fina stackars fis!  

Jag stannade hemma idag eftersom jag var så trött men det gjorde inget för min lärare var sjuk idag. Hon var även hemma igår så när mötet var slut som jag hade med min kurator så gick jag iställe och umgicks med mina fina flickor som jag gick med på BF förut. Blir alltid så glad när jag umgås med dom så det var de jag gjorde igår.  
- Eftersom det inte vart någon skola idag heller så kan jag här med meddela att jag har lov!:D  Började lovet idag med att vara hundvakt åt 5 små sötnosar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!