Focus on the people who truly love and care about you.

Igår kom mina kläder från Gina, är nöjd förutom att jag har känslit hud så jag tyckte att den gråatröjan var stickig men det kanske känns bättre efter att den har blivit tvättad. Hoppas!

- Klev upp tidigare än vanligt idag och gjorde mig iordning för att gå till skolan, jag gick dit en timme innan vi skulle börja faktiskt.  Gick dit tidigare enbart för att hinna umgås med mina fina vänner Ewelina och Sara, jag får mig alltid ett gott skratt när jag är med dom haha❤    Just nu ligger mitt fina hjärta som nyss har kommit hem från skolan bredvid mig så jag tänker mysa ner mig och pussa på honom innan vi ska äta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!