Jag är ingen hund,

Jag var med om något så sjukt förra veckan, jag var påväg till skolan då jag såg två killar
sätta sig på bänken bredvid där jag skulle gå förbi.. Jag brydde mig inte om det så jag gick vidare.
 
- Ena killen börja vissla på mig men jag orkade inte bry mig fast att jag blev irriterad men då visslade han igen och det såg exakt ut som han satt och luft runkade/låtsas runkade.. Jag kunde inte hålla mig så jag frågade om han var dum i huvet och till svar fick jag frågan om jag hade en tändare. "Nej jag har ingen tändare och även om jag hade haft en så hade jag inte lånat ut den till dig", Svarade jag.

Hela händelsen var så ful och jag blev så arg,
Räckte det inte med att vissla en gång så att jag blev irriterad?
Måsta han fortsätta?  Jag är ingen hund, Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!