Långfredag,

Långfredag var här och alkoholintaget var ett faktum.  Min långfredag började med att min syster kom hit och fikade med mig, samtidigt förberedde Johanna och Marina inför påskmiddagen.

Efter den underbara  påskmiddagen med pojkvännen och svärfamiljen så hörde Sandra av sig om att hon skulle ha fest.  Jag och hjärtat vandrade iväg till Sandra för att umgås med henne och lite folk.
 Jag hade faktiskt riktigt roligt med musik, godricka, skratt och massa prat, Blir alltid lika glad när jag ser Sandra så att få umgås med både henne, mitt hjärta och bra människor gjorde dagen jättebra! :D 

Senare på fredagkvällen stack jag och Mattias vidare till Thony, hade jättetrevligt till en början, tills att det spårade ur. Folk som inte kan hantera spriten ska inte dricka alkohol överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Malin Jonasson

Härligt att läsa om din långfredag. Kram.

Svar: Ååh tack, hoppas att din påsk har varit underbar, kramar! :)
Emma Olsson

2014-04-20 @ 18:57:57 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!