You got the key to my heart,

Just nu förgyller tvn min kväll, mtv för att vara med specifik.
 Om en stund ska jag mysa ner mig och ringa mitt hjärta, tänkte prata med honom en stund innan det är dags att sova.
Halv 12 imorgon ska jag och mamma vara i Hudik, då har jag tid hos tandläkaren, hoppas bara hoppas att ångesten håller sig borta och att jag får njuta av morgondagen med mamma.

Imorgon eftermiddagen kommer mitt hjärta hit också, vi ska ha en riktigt mysig helg och jag längtar jättemycket. Jag saknar honom något fruktansvärt om jag ska vara ärlig, vill bara hålla om honom och aldrig släppa taget!
You got the key to my heart. // Bilden fotades och redigerades av mig idag.

Kommentarer
Postat av: hanna

fin bild!
hoppas du får en bra fredag! :D

Svar: Ååh tack så mycket!:)Det hade jag, hoppas att din helg blir bra också!:)
Emma Olsson

2014-04-11 @ 10:49:44 / URL: http://fitnessinspiration.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!