För mig finns det ingen annan.

Två bilder från i lördags. // Du och jag, nu och alltid.
Som jag har nämnt tidigare så har jag och Mattias varit husvakt, i helgen har vi sovit hemma hos mamma och pappa då sönerna till de som äger huset har varit här. Igår åkte båda sönderna tillbaka till Norge, där dom jobbar så vi är ännu en gång tillbaka i huset igen och imorgon kommer husets ägare hem och vi tar därför vara på varje minut.
 Jag älskar min pojkvän av hela mitt hjärta, för mig finns det ingen annan. Jag längtar så mycket tills att vi skaffat oss en egen lägenhet som bara är våran och förhoppningsvis så tar det inte allt för lång tid. Kärlek! 

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Åh taack fina du :')

2014-08-05 @ 07:08:21 / URL: http://linafoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!