En lördagskväll i Hennan.

Tre bilder från lördagen. // Födelsedagsbarnet.
 I lördags åkte jag och hjärtat till Hennan för att umgås med trevligt folk. Min kära barndomsvän Hanna fyllde 19 år i lördags så när kvällen kom åkte jag och hjärtat till Hennan för fira henne och umgås med trevligt folk.
 Tidigare under dagen så hade jag känt mig lite knepig så jag valde att låta bli alkoholen och istället hålla mig till cocacola och tro mig jag hade minst lika kul ändå. Jag tycker det är jätteviktigt att kunna ha roligt utan alkoholen också och det hade verkligen jag!
 Min lördagkväll var jättetrevlig. Jag och Hanna har alltid så mycket att prata om så det var jätteroligt att få umgås med henne, speciellt med tanke på att det var hennes dag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!