Imorgon börjar verkligheten,

Tre mobilbilder. // Min sommar.
Efter en underbar sommar så börjar verkligheten imorgon igen(som alla säger).
 Om allt hade gått som planerat så hade jag tagit studenten i juni, istället börjar jag första året på gymnasiet imorgon.  Andra gången gillt?

 Jag ångrar inte en sekund att jag hoppade av gymnasiet. Jag hoppade av för att jag behövde fokusera på mig själv och mitt mående innan jag kunde fokusera på skolan. Imorgon gör jag ett nytt försök.
  Till och från, i flera dagar har jag haft ont i magen inför skolan. Jag är jätterädd att ångesten ska öka igen och därför är jag så stolt över mig själv, att jag vågar vara så pass öppen och ärlig som jag är angående min ångest.   Att känna sig trygg är a och o, och för att jag ska kunna känna mig trygg så behöver jag veta att de som finns i min närhet har förståelse för mitt mående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!