Christmas makeup,

Prövde på att göra en julsminkning idag. // Red and brown.
 Jag är fullt medveten om att jag har varit jättedålig på att uppdatera på senaste tiden och jag har ingen bra förklaring, jag har helt enkelt haft annat för mig.

Nu är nästan alla julklappar köpa och inslagna, ska till Ånge på tisdag och inhandla det absolut sista. Är så otroligt peppad och glad att julen snart är här, ska bli så otroligt mysigt att umgås med de jag älskar mest! 
 
Tidigare idag gjorde jag iallafall en sminkning, som ni kan se på bilden. Jag funderar på om jag ska ha denna sminkning på självaste julafton, fixade håret igår också för att se hur jag ville ha det så snart är jag redo! ;)

Kommentarer
Postat av: Wilma

superfin sminkning ju!

Svar: Ååh men tack, vad glad jag blir! :D
Emma Olsson

2014-12-22 @ 17:59:45 / URL: http://wilmairis.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!