En dålig dag helt enkelt,

Pussbild, från igår. // Bild på månen som jag fotade under fredagskvällen.
  Ligger hemma i sängen, i Ramsjö och tar det lugnt. Igår var jag och Mattias bjuden på julbord hos en kompis, vi hade jätteroligt men jag vet inte om det är pga all mat som vi åt igår eller om jag håller på att bli magsjuk men jag är jättedålig i magen. På grund av magen så vart det ingen hemfärd till Ljusdal imorse + att mamma inte kunde skjutsa hem oss senare under dagen heller då det hade blivit blank-is under natten.
 
 Har varit en allmänt dålig dag idag helt enkelt, är så fruktansvärt tacksam över de fina människor som finns i mitt liv. Min fina familj och min älskade pojkvän. Underbara människor! ♥

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Hoppas dagen blir bättre! Kramar

Svar: Tack goa du! Kram!
Emma Olsson

2014-12-16 @ 12:38:06 / URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!