Alla hjärtans dag,

Idag är det alla hjärtans dag så när Mattias stack till skolan så klev jag upp, städade vårat rum, bytte till sängkläder med hjärtan på och sen lade jag en chokladask på sängen som min fina skulle få.
 Jag stod i duschen när han kom hem men jag gick in till oss direkt när jag var klar, möttes av en lång kram och massa pussar, jag tror minsann att nån blev glad!;)  

 Kvällen kommer att bestå av skräckfilm och mys, alla stunder med Mattias är underbara och jag kunde inte vara gladare över att jag får spendera mina dagar med honom!
Chokladasken som Mattias fick av mig.❤

Kommentarer
Postat av: Cathrine petersson

Fint! :) Önskar er en mysig kväll!

Svar: Men tack så mycket, desamma! Hoppas att din dag och resterande av helgen blir kanon! :)
Emma

2014-02-14 @ 19:51:37 / URL: http://bloggbycathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!