Carrie diaries,

Mattias hade hemstudiedag idag, imorse fick jag därför känna på hur han har det varje morgon.
Jag klev upp, gjorde mig iordning och gick till skolan medans Mattias fick ligga kvar i sängen, imorgon är det dock som det ska igen!;)

- Just nu sitter jag ner myst i sängen. Innan jag gosade ner mig här så var jag, Mattias och Johanna på Delins,
jag köpte hem allt som behövdes men jag kände också att jag var riktigt sugen på något extra gott så det fick bli keso och vindruvor, jag ska alldeles strax gå och göra iorning lite mer så att jag kan äta gott medans jag kollar på den underbara serien Carrie diaries som går på tvn! :)
Bild från idag, Mattias fick agera fotograf åt mig. 

Kommentarer
Postat av: V I L M A L A ♔

så fin är du <3

Svar: Men du, desamma! :o
Emma

2014-02-17 @ 21:29:44 / URL: http://vilmala.blo.gg/
Postat av: micca

Fin :) du passar i den där frisyren :D

Svar: Tack! :D Desamma!
Emma

2014-02-18 @ 09:14:03 / URL: http://www.nattstad.se/thesmalltowngal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!