Stadtevent,

Igår mådde jag så pissigt så att jag knappt kunde sminka mig, tog hur lång tid som hellst och det blev aldrig bra haha. Jag failade hela tiden verkligen! :o

Jag och Mattias gjorde oss iordning iallafall och gick ner till någon Annika, var där en stund och drack allihopa.
När jag kom ut från toaletten blev jag dock ivägdragen, vi skulle vidare till Joel tydligen haha, en stund senare gick jag före alla andra ner på Stadt iallafall.   Mötte upp Ida, Lina och Rebecka där + att jag träffade fler roliga människor.  
 Jag har sån jävla träningsvärk idag, jag dansade verkligen hela natten och svettades gjorde jag, som en jävla gnu. Hölla på å flyta bort men fyfan va kul jag hade! :D
  Efter ett tag kom Mattias och gänget också ner på Stadt, och innan kvällen var slut då stod också älsklingen och dansade med mig på dansgolvet!;)
"Stadtevent"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!