Mat, konversationer och bilresor,

Imorse när jag vaknade så gjorde jag mig iordning och sen blev jag hämtad av Vickis, vi stack till Salladsbaren för att äta lunch.  Det var så roligt att bara få umgås med henne igen, det var så länge sedan sist så vi hade mycket prat att ta igen!
 När maten på våra tallrikar var slut så skjutsade Vickis upp mig igen så att jag kunde packa ihop mina saker innan vi skulle fara vidare mot Ramsjö.   Mattias låg fortfarande i sängen när jag skulle åka så jag kröp ner bredvid honom  en snabbis för att pussas och kramas innan jag skulle gå igen.❤  

  Bilresan hem var så rolig, vi pratade om verkligen allt.  Att umgås med någon som man inte har träffat på länge men att konversationerna ändå flyter på som om man hade setts igår, jag tycker det är så roligt och så var det verkligen! :D
Lunchen och bilresan hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!