Cabarécupen,


Mobilbilder från lördagen. //
Anledningen till att jag har varit så extremt dålig på att blogga de senaste dagarna har att göra med att Cabarécupen har varit i full gång i helgen.
 För att sammanfatta helgen kort så tog vi det ganska lugnt under fredagen, vi gjorde oss iordning och spelade en omgång med Fia med hutt. Några huttar senare begav vi oss mot Sund, där alla höll till. 
 Vi umgick, skrattade och drack godricka. Mot kvällen gjorde vi en brasa som vi kunde sitta kring, det var riktigt mysigt fram tills att alla knotten kom.
  Jag och Mattias gick hem redan kring 2-3 tiden och somnade nästan direkt.

 Lördagen började vid halv 8. Mattias knäckte sig en öl och jag började att göra mig iordning för attkunna fara vidare mot Sund, vi åkte därefter till Turevallen(fotbollsplanen) för att spela  vår första matchen. Inte en enda vinst på hela dagen men vi hade så roligt så det gjorde inget och under kvällen var det dans på logen.
 En riktigt lyckad helg helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!