Måndagsäventyr,

Igår skrev jag om min helg men nu är en ny vecka här och min vecka började på bästa sätt.
 Jag och Mattias umgicks än en gång med mitt lilla bustroll Olivia, när vi sprang omkring så körde en bil upp på våran gård. Sandra och Pär ville överraska oss.
 Jag hade på känn att dom skulle dyka upp men jag visste inte när eller vilken tid så när jag såg dom kliva ut ur bilen kunde jag inte bli annat än glad. Dom hade åkt hit bara för att träffa oss, goprupparna!
 Vi satt hos hos mig och pratade en stund, därefter skjutsade vi hem Olivia och for ut på Ramsjö för lite äventyr! ;) Första stoppet blev på affären, vi köpte oss en varsin glass att njuta av i solen, därefter for vi ner till vattnet ett tag.

.. Och om inte måndagen vore tillräckligt bra så är vädret fortfarande helt underbart och både Pär och Sandra kommer hit nu i slutet av veckan (förhoppningsvis redan imorgon) och umgås med oss! :D Underbart!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!