Min dag,

  Vädret har varit helt underbart. Jag har spenderat min dag med att umgås med min fina syster Jessica och emellanåt har jag hjälpt pappa här hemma på gårn.
 Mot kvällningen började jag klyv lite ved och efter middagen så åkte jag, mamma och hjärtat till ett hus som ägs av några vi känner. Vi klippte gräsmattan och jag fick köra grästtrimmern för första gången i mitt liv och det var roligt haha! Bra händig jag åh! ;)


  Imorgon ska iallafall mamma jobba i Ljusdal och som det låter så följer jag och Mattias med ner. Vi ska hälsa på svärmor och innan vi åker hem så ska vi passa på att träffa Sandra en stund.
 Jag har blivit så van vid att jag träffar henne både var och varrannan dag så nu när jag inte har träffat henne på flera dagar så har jag saknat henne massor. Min underbara vän! ♥
Bild från midsommarn. //
 

Kommentarer
Postat av: ofelia

JÄTTEFIN BLOGG! KIKA GÄRNA IN PÅ MIN OCH DELTA I VECKANS BLOGG!<3

Svar: Ååh tack så mycket! :)
Emma Olsson

2014-07-05 @ 13:52:43 / URL: http://schoultze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!