Sena sommarnätter och brunbrända ben.

Fotade syrenerna hemma här om dagen. // Ge mig sena sommarnätter och brunbrända ben.
  5.2 Dieten fungerar jättebra än så länge. Idag har jag enbart ätit en lågkalori-yoghurt och lite sallad.  Lite sur och grinig kan jag vara mellan varven eftersom att jag blir väldigt lättstött när jag är hungrig men det går mycket bättre än förväntat faktiskt! 

 Imorgonkväll sticker jag och hjärtat över till Sandra för att fira nationaldagen med goa vänner, jag hoppas på en riktigt trevlig med många skratt.  För att orka skratta så måste jag vila en stund, nu tänker jag därför krypa ner i sängen och vila mina gröna i några timmar. God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Så fin bild :)

Svar: Ååh tack, va glad jag blir! :D
Emma Olsson

2014-06-06 @ 11:47:33 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Alexandra Eriksson / Design & Foto

Jättefin bild!

Svar: Tack! :)
Emma Olsson

2014-06-09 @ 18:36:27 / URL: http://alexandraeriksson.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!