1 Mars,

Gårdagen blev inte rktigt som vi hade planerat den, det var meningen att jag och hjärtat skulle stanna hemma och ta det lugnt eftersom han hade feber men han myste ner sig och drack några öl och innan vi visste ordet av det så var vi påväg ut.
  Vi gick ner till Joel där han och några till var, vi blev ett gäng som satt där och drack, riktigt trevligt var det.
När klockan började gå mot 11 så började jag och Sammy att gå mot Stadt, vi dansade, knäppte kort med en dvärg och umgicks med folk.  Det började att ramla in folk från höger och vänster, även vårat gäng!;)
 
 Jag hade iallafall riktigt roligt till en början men sen gick allt över styr, jag kan aldrig vara tyst och allt blev kaos.
Att gråta på fyllan har aldrig varit något som jag brukar göra men igår blev jag så arg och ledsen så när jag väl började så kunde jag inte sluta.. Min och Mattias kväll slutade därför tidigare än väntat, det gjorde dock inte så mycket eftersom jag fick krypa ner bredvid mitt hjärta. Min kärlek.
 Trots allt så fanns det några riktiga guldklimpar, kärlek till dom!❤
Ett kollage med bilder från igår,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!