Jag höll ut,

Efter att jag hade skickat iväg min stora kärlek till skolan så klev jag upp, kände att jag ville börja min dag vid en lagom tid för en gångs skull då jag har väldigt lätt att sova bort flera timmar.
  Mitt mående har varit mycket bättre idag om man jämför med gårdagen, Bortsätt från lite ont i magen och sull i huvet så kan jag faktiskt inte klaga.  

 Jag är så stolt över mig själv, jag höll ut trots att ångesten tog över.  För ett år sedan hade jag aldrig klarat av detta, jag hade inte bara ringt mamma, hon hade även fått hämta hem mig men denna gången höll jag ut. Jag lyckades!
Bild från igår, solen smög sig ner bakom husen.

Kommentarer
Postat av: Malin Jonasson

Grymt bra jobbat. Heja dig!!

Svar: Tack fina du! <3
Emma

2014-03-16 @ 00:31:30 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!