Underbara dag,

Dagen började jättebra. När jag öppnade ögonen så såg jag att solen var framme, blev mindre glad när jag gick ut och hölla på att blåsa bort dock haha.
   Jag och hjärtat gick ut i det blåsiga finvädret direkt efter frukosten, vi gick in nästan lika fort men hittade ut lite senare igen. Vi åkte sko-skridskor på gårn, åkte/körde spark och busade runt, det var jätteroligt och jättemysigt!:D
  I samband med att tiden gick så blev vi allt hungrigare. Vi satte oss ner för att äta, jag visste redan innan vad vi skulle få för mat så jag kunde knappt vänta längre, vi fick grillat till middag. Underbart!
 
Just nu sitter vi i en varsin fotölj med en varsin dator och är osociala tillsammans.  Mattias spelar spel och jag ska alldeles strax kika på senaste avsnittet av Greys anatomy!
 Denna underbara dag tänker jag även avsluta på bästa sätt, bredvid min fina!
Min fina,

Kommentarer
Postat av: Klara :D

Vilket coolt hår du har! Väldigt fint sminkat också :)

Svar: Men ååh tack, vad glad jag blir! :D
Emma

2014-03-09 @ 21:04:30 / URL: http://GoldStuds.blogg.se
Postat av: Elin

Låter ju som en toppendag! :D

Svar: Det var det verkligen, helt underbart! :D
Emma

2014-03-09 @ 22:03:32 / URL: http://moustasch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!