Bredvid min älskade,

Bilder från gårdagen //
 Igår började jag dagen med att gå till skolan, gick hem lite tidigare då jag inte mådde bra. Ångesten blir alltid värre i samband med att jag har mens.  På väg hem från skolan stannade jag till på Delins och köpte med mig choklad för att lätta på mensvärken(och godissuget haha)
Jag gosade ner mig i soffan efter att jag hade kommit hem, åt godis, myste med hundarna och tog det allmänt lugnt.

Under kvällen så kollade jag och hjärtat på filmen The big wedding, om ni inte har sett den filmen så borde ni verkligen göra det. Riktigt rolig film faktiskt! :)  Efter filmen avslutade jag dagen på bästa sätt, bredvid min älskade.♥

Kommentarer
Postat av: Frida - FotograFia

Sv: Tack så jätte mycket! :)

Svar: Varsegod!:)
Emma Olsson

2014-05-16 @ 17:46:11 / URL: http://blogg.fotografia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!