En bra dag helt enkelt,

Igår hade jag och hjärtat varit tillsammans i ett år och niomånader, det är 21 månader fyllda av kärlek och jag är verkligen världens lyckligaste med honom!  Mitt hjärta, min bästa vän, mitt allt! :D ♥

Som jag skrev tidigare så stack jag till Sandra och solade med henne, alla skulle verkligen behöva någon som henne i sitt liv, hon är en så fin och bra vän!
 Vi solade, pratade och skrattade.   Klockan fyra är Mattias slutade så gick jag och mötte upp honom, därefter bjöd sötnosen på glass innan vi drog hem igen, vissa har det bra! ;)

Alldeles nyss kom jag upp igen efter att jag har varit ute och pratat med Sandra. Är iallafall uppe igen och ska alldeles strax fika och spenderar lite kvalitetstid med pojkvännen, film och mys innan det är dags att sova! En bra dag helt enkelt! 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis på eran 21 månaders dag! :D

Svar: Ååh tack! :D
Emma Olsson

2014-05-23 @ 20:56:51 / URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!