En efterlängtad vän,

Min skolfria tisdag började med att Ida ringde och väckte mig, jag fortsatte att sova en 1½ timme till innan det var dags att göra något av dagen.
 Badade, sminkade mig och åt en snabb frukost innan jag mötte upp brudarna i centrumhuset, det var så jävla roligt att få träffa Ida igen då hon har flyttat till Gran Canaria och har äntligen kommit hem till sverige igen. Underbart!

 Jag, Ida, Lina och Natalie(+ hennes fyra månaders gammla dotter Neah) gick till Finess och fikade, pratade och hade det riktigt trevligt.  Jag och Ida satt kvar i centrumhuset och pratade ett bra tag efter att Lina och Natalie hade gått, man kan säga att vi hade mycket att prata om då vi inte setts på några månader! Govännen min, ska passa på att umgås med henne så mycket som möjligt innan hon åker tillbaka till Gran Canaria igen!
En efterlängtad vän,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!