En underbar dag,

Gårdagen var jättemysig, Började dagen med att sola och fortsatte dagen med att riva altanen, måste säga att jag är en riktigt händig karl! ;)
 Mot kvällen åkte jag och hjärtat fram till moster. Pratade, fikade, skrattade och kollade på gamla videor, bland annat en video från när jag precis var nyfödd. Jättemysigt! :D  Kvart i 11 kom mamma och hämtade oss, vi åkte hem och myste ner oss i soffan framför en film innan det var dags att krypa ner för natten. Jag älskar att vara med mitt hjärta, jag mår alltid så bra då! :D 

Kommentarer
Postat av: Malin Jonasson

Så kul att läsa att du har det bra OCH du är otroligt fin! Kram. <3

Svar: Men tack go gumman, du är fin! <3
Emma Olsson

2014-05-30 @ 22:25:32 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!