Spelmansstämman 2014,


Mobilbilder från Lördagskvällen //

 Lördagkvällen var jättebra. Min och Mattias kväll började här hemma med att vi drack och gjorde oss iordning, därefter träffade vi Simone och Emil en sväng, dom hämtade upp oss och skjutsade oss till stranden. Vi pratade en stund innan dom åkte vidare.

På stranden mötte vi iallafall upp Josefin, Elin, Sanna och Sebastian som hade gjort upp en eld vid vattnet, som förövrigt var alldeles vindstilla. Riktigt mysigt var det!
 Efter några timmar som bestod av skratt, alkohol och prat så kom även My och Felix. Vi stack till hembygdsgården där spelmansstämman ägde rum och strax efteråt hamnade vi vid en husvagn där ett gäng sjöng och spelade för fullt. Hade så jävla roligt, jag och Mattias var hemma vid tre tiden.
Efter en bra kväll avslutade jag dagen på bästa sätt, bredvid han jag älskar mest!♥
Kamerabilder från lördagen //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!