Utlåst,

Hanna hämtade upp mig och Mattias imorse, vi släppte av honom på OKQ8m köpte en varsin glass och sen åkte vi upp på Åsen.
Vi klev ur bilen och stängde dörrarna, vi hörde ett väldigt bekant ljud och insåg i samma stund att vi vart utlåsta från bilen. Nyklarna satt fint där i bilen och Hannas mobil låg alldeles bredvid medans vi stod utanför och stirrade på varandra.   Efter några telefonsamtal så gjorde vi det bästa av situvationen. Vi satte oss och fikade!

 Efter mycket om och men så kom Patric och hjälpte oss. Alla som gick förbi måste trott att vi försökte göra inbrott i någon annans bil för oj vad dom stirrade.
 Tre timmar stod jag och Hanna vid bilen innan jag var tvungen att gå till skolan, Mattias hade hunnit sluta innan dom fick upp låset igen men när jag slutade så hade dom lyckats låsa upp den iallafall!  Ståltråd och Mattias smarta idéer gjorde susen!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!