Hunger games,

Hunger games. // Bio & mys med mitt hjärta.
  Idag fick hela klassen kompledigt tack vare att vi hjälpte till på öppet hus i onsdags.  Imorse klev jag upp en snabbis för att få iväg Mattias, som förövrigt är den morgontröttaste människan jag känner, till skolan. Jag somnade snabbt om och vaknade inte förns att han kom hem vid halv fyra..
   Halva dagen sov jag alltså bort, men det gjorde ingenting för idag är det våran dag och vi har nu varit tillsammans i två år och tre månader.  Vi ville göra något mysigt för att fira detta så medans jag duschade och sminkade mig började Mattias att göra iordning middagen.

 Tacos stod på menyn och efter maten vandrade vi ner på Ljusdal för att gå på bio tillsammans. Vi kollade på Hunger games: Mockingjay part 1. Så jävla bra film, ni måste verkligen se den!!  
 Jag har haft en jättemysig kväll och det finns ingen jag hellre hade spenderat denna dag med och det finns ingen jag hellre spenderar mitt liv med. Jag älskar dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!