Fika på Finess,

Fikade på Finess. // Min fika & Sandras sena lunch.
 Idag fick vi sluta tidigare då både våran svensklärare och engelskalärare är bortresta. Tack vare att vi fick sluta redan klockan ett kunde jag ordna en dejt med min fina vän Sandra.  
  Sandra mötte upp mig i min och Mattias lägenhet, därefter gick vi direkt till Finess. Jag har blivit jätteduktig på att tacka nej till sötsaker men idag unnade jag mig faktiskt två bakelser, en chokladboll och en damsugare. Så jävla gott! (Man uppskattar godsakerna mycket mer när man inte äter dom lika ofta, tycker jag.)

  Två bakelser och massa prat senare så tog vi oss en rundtur på Ljusdal för att fönstershoppa, prövade lite skor, pekade på allt vi ville ha och skrattade! Mysdag helt enkelt! :) 

Kommentarer
Postat av: Elin

åh va gott!

Svar: Det var det verkligen, super gott! :D
Emma Olsson

2014-10-16 @ 20:27:36 / URL: http://niles.blogg.se
Postat av: Fani

Så mysigt med höstfika ju och såg bra gott ut det där med :)

Svar: Det var det verkligen, kan jag lova! :)
Emma Olsson

2014-10-17 @ 10:49:36 / URL: http://jetbluejet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!