Finbesök,

En beställning som jag håller på med //
 Ikväll har jag och Mattias fått finbesök av min mamma, hon ska  jobba här nere i Ljusdal imorgon så då kunde hon lika gärna stanna hos oss.
  Efter skolan åkte vi ut på Ljusdal, vi beställde mat som vi tog med oss hem. Umgicks och åt gomidda, därefter myste jag ner mig och kollade på Under the dome och ritade.  Mellan avsnitten har jag och Mattias även hunnit tvätta och gjort lite nytta! ;)
 - Tvätten är nu klar, vi har nyss kollar på paradise hotel och alldeles strax ska jag krypa ner i sängen bredvid min fina mor. (Mamma har ont i ryggen så Mattias offrar sig för laget och sover i soffan) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill kunna ge dig möjlighet att läsa min blogg fortsättningsvis då jag ska göra den privat ett tag framöver av lite olika anledningar, skicka din mejl så kan jag bjuda in dig om du önskar. Stor kram till dig!

2014-10-15 @ 22:43:19
Postat av: Malin Jonasson

Förstår inte varför kommentaren blev anonym men det var jag som skrev. ;-)

Svar: Ja gör det! [email protected] Tusen styrkekramar!
Emma Olsson

2014-10-15 @ 22:44:58 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!