Barndomsvän och vuxenpoäng,

Drack oboy ut min stora, blåa mugg och njöt av ledigheten tidigare. // 
  Igår fick jag som sagt besök av min kära barndomsvän Hanna, efter att hon hade fått en rundtur i våran lägenhet så gick vi ut för att röka (jag agerar moraliskt stöd), då kom det folk som ville ha med Mattias på fest så han gick över till grannen(där vi hade varit dagen innan) för att dricka med sina kompisar medans Hanna och jag stannade kvar och myste i lägenheten.
 Vi har alltid så jävla mycket att prata om, jag och Hanna. Det spelar ingen roll hur lång eller kort tid det tar mellan gångerna vi ses, vi har alltid så mycket att säga haha. Vi åt gotta hela kvällen och pratade bort tiden så filmen vi skulle se hade vi fortfarande inte startat när hon stack hem.  Kvällen var iallafall jättemysig och trevlig! 

Idag har det varit en riktigt lugn dag då jag bara har tagit vara på ledigheten och njutit för fullt. Lade mig i ett varmt bad och sen tog jag mig en varm kopp oboy och myste ner mig i soffan! 
 Jag och Mattias var iallafall iväg och röstade för en stund sedan, #vuxenpoäng! ;) .. Så nu tänker jag mysa ner mig och kollar runt på datorn. 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Å oboy kan nog vara livets dryck! Haha ;D

Svar: Eller hur, speciellt när man är frysen! :D
Emma Olsson

2014-09-14 @ 20:50:13 / URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!