Deras gård,

Foton från gårdagen. // Hos min kusin och hans käring.
 
Gårdagen vart inte som planerat. Jag, mamma, Mattias och syster åkte upp till Ånge för att shoppa lös på Erikshjälpen (älskar loppisar!!). Väl framme ser vi att det sitter en lapp på dörren, stängt.
 Vi blev alla lite små sura och griniga men istället så for vi runt på Ica och därefter åkte vi vidare hem till Janne och Mira. Jag bara älskar deras gård och alla deras djur, så mitt humör vände snabbt.

 Vi fikade, pratade, myste med djuren och hade det allmänt trevligt. Vi hamnade tillslut i ett gammalt snickeri där Mira och Janne hade ställt in möbler och liknande som de inte ville ha kvar längre. Jag och Mattias fick med oss ett skoställ och två speglar hem medans Lizmari hittade så pass mycket saker att Mamma, Mattias och Henrik fick åka upp med släpvagn idag, då allt inte hade fått plats i bilen! ;)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vilka mysiga bilder! :)

Svar: Ååh tack, vad glad jag blir! :D
Emma Olsson

2014-09-24 @ 10:32:27 / URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!