Min dag - 15 September,

Mobilbild från i helgen. //
 Nu ska jag strax krypa ner i sängen bredvid min älskade, idag började jag dagen med att göra mig iordning och därefter gick jag till skolan. 14.40 slutade vi och jag gick raka vägen hem, började diska och plocka.
  Efter att jag och Mattias hade ätit middag så dök det upp massa folk, det kändes iallafall som det då alla bytte av varandra och det kom nya människor hela tiden haha.
 
Under kvällen så har jag och hjärtat myst framför Idol och Paradise hotel iallafall, det är så mysigt att följa program på tvn, det är något speciellt med det som jag verkligen gillar. Det är mysigt helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Elina

Svar/ Jo jag vet, men blogg.se har ju ändrat sitt template så det ser inte ut som förut -.- Helt plötsligt så visades bara 3 inlägg :s sjukt drygt :(

Svar: Jaha, ja de förstår kan jag tänka mig! :o
Emma Olsson

2014-09-16 @ 11:44:49 / URL: http://elinamtjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!