Det bästa för mig.

Bild från förra veckan, vi fotade streetphotograpy i klassen. //
 Om nio dagar fyller jag alltså 20 år? Jag vet redan nu hur tårtan ska se ut och drömmer om hur den kommer att smaka, jag ska helt enkelt göra en nutella tårta. Heaven on earth

 Jag kan iallafall säga att nu, när jag snart gått klart mitt första år på estetiska programmet så känner jag verkligen att det sabbadesåret (åren) jag tog efter att jag börjat på barn och fritid var det absolut bästa beslutet för min del.
Jag mår mycket bättre än jag gjorde då, jag är både säkrare i mig själv, starkare som person och jag trivs så jävla bra med min klass och jag trivs på den linjen jag går. Jag känner heller inget tvång i att gå i skolan, att det är något som jag måste göra utan snarare något som jag vill göra. Denna gången går jag helt enkelt i skolan för min skull och inte för att jag känner att det är något som jag måste göra.

Kommentarer
Postat av: purposes.blogg.se

Vad härligt att du känner så! Jag kände personligen att gymnasiet var bajs; skolan, klasse och programmet xD

Fina bilder och grattis i förskott!<3 Tårtan lär bli asgod ^^

Svar: Ja, när jag börja gymnasiet första gången, då kände jag att de bara var att leka sig igenom alltihopa men nu vill jag verkligen lära mig och ja trivs så bra! :D Ååh tack, va go du är! :D
Emma Olsson

2015-04-22 @ 18:04:48 / URL: http://purposes.blogg.se/
Postat av: ida

Underbar bild, hade säkert varit jätte fin att förstora upp som tavla. :D
Gick själv också estet, bild och form! :)

Svar: Ååh tack, vad glad jag blir! :D Ja jag ville gå bild och form då jag älskar att rita men då behövde jag flytta ännu längre bort så jag valde media då jag älskar att fota minst lika mycket som att rita! :')
Emma Olsson

2015-04-24 @ 19:59:25 / URL: http://galettt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!