En tur med skotern,

Tre bilder från dagens skotertur på sjön. //
 Pappa gick ut för att fixa skotern imorse, han bytte primern och sen var det klart. Känslan när jag gick ut och kände lukten av skotern. Ååh, det luktar ju så gott!
  Jag och hjärtat gjorde oss iordning för att åka lite, det blev inte alls en särskillt lång tur då det var ospårat överallt och massor av snö!

Det gjorde inget att vi inte kunde åka så länge som vi ville, det var jättemysigt vilketfall och jag njöt av varje sekund (förutom när jag såg hur blött det var på isen under snön på vissa ställen. Lite smått panik!) och imorgon, innan vi åker tillbaka till Ljusdal så ska vi passa på att pröva köra ut i skogen istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!